Reacties
Reacties 1 - 50 van 101
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Dirk | Succes morgen Koos, komt helemaal goed 👍 | 22 jun. '26 |
| Koos | Euro's verdienen. | 22 jun. '26 |
| Martin | Jammer van zo'n mooi haventje om het rondom vol… | 22 jun. '26 |
| Koos | Ik hoor net dat ze morgen om 7.00 uur komen met een… | 22 jun. '26 |
| Dirk | Leuk verhaal en knap he, walvissen!! | 22 jun. '26 |
| Dirk | Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. | 22 jun. '26 |
| Monique van der Geest | Mooie avonturen weer beleeft Koos, leest lekker weg… | 22 jun. '26 |
| Rina | Mooie foto’s Koos, bijzondere gebouwen en bruggen,… | 19 jun. '26 |
| Jacqueline | Hoi Koos, Bah, lijk mij vreselijk al die regen, maar… | 17 jun. '26 |
| Werner Vermonden | Bij de eerste brug goed naar boven kijken! Daar lopen… | 16 jun. '26 |
| Lya | Wat een mooie dingen maak je mee Koos. | 16 jun. '26 |
| Appie | Hey Koos, gaaf die walvissen | 16 jun. '26 |
| Marja | Niet saai, mooie plaatjes weer👍 | 16 jun. '26 |
| Koos | Annika, leuk je reacties altijd. Die walvissen ga… | 16 jun. '26 |
| Annika | Dat is leuk zeilen 👍 | 16 jun. '26 |
| Annika | Die walvissen zijn echt prachtig 😍 | 16 jun. '26 |
| Deen & Janny | Mooi gebied Koos. Je ligt daar naast de X yachts fabriek… | 15 jun. '26 |
| Hans en karin | Mooie verhaal Koos, zeker het weerzien met de oude… | 14 jun. '26 |
| Lya | Geweldig Koos! | 13 jun. '26 |
| Monique van der Geest | Heerlijk Koos, op zaterdagochtend jouw belevenissen… | 13 jun. '26 |
| Ian | Mooi Koos 👌leuk om te volgen | 12 jun. '26 |
| Annika | Lijkt wel Nederland🤣 | 11 jun. '26 |
| Lya | Wat een leuk plekje! | 11 jun. '26 |
| Dirk | Weer mooie foto's Koos 👍 Het weer ziet er… | 11 jun. '26 |
| Marja | Dat ziet er leuk uit | 11 jun. '26 |
| Sam van de Ellya | Genoeg te zien en mooie vaartochten te maken. Sla… | 10 jun. '26 |
| Jacqueline | Denemarken lijkt mij een prachtig land, groot gelijk… | 10 jun. '26 |
| Martin | Mooie plaatjes koos | 10 jun. '26 |
| Marja | Mooi zeg! | 10 jun. '26 |
| Dirk | Leuk weeral om te volgen, en toffe foto's Geniet… | 10 jun. '26 |
| Gerard | Koos, ik heb het van Vesselfinder. Daar staat als… | 9 jun. '26 |
| Koos | Gérard, wie is de eigenaar van Blue? Zijn ze met… | 9 jun. '26 |
| Gerard | Koos mooie verhalen hoor. We genieten ervan. Al zo… | 9 jun. '26 |
| Koos | Ja Dirk, een tweede brug goed gezien en deze is qua… | 9 jun. '26 |
| Jacqueline | Vind het lezen van je reisverhalen leuk en je plaats… | 9 jun. '26 |
| Dirk | Bouwen ze daar nu een 2e brug naast? | 8 jun. '26 |
| Koos | Was inderdaad gezellig maar nu een dode boel. De havenmeester… | 8 jun. '26 |
| Eric | Een leuke haven om een week of meer verwaaid te liggen… | 8 jun. '26 |
| Lya | Je doet het geweldig Koos en ik snap dat je Jo mist!… | 7 jun. '26 |
| Marja | Bijzondere brug mooi! | 7 jun. '26 |
| Koos | Ik heb contact met die mannen. | 6 jun. '26 |
| Hans en karin | Koes, goed verzonnen😂 En in Kiel moet je waarschijnlijk… | 6 jun. '26 |
| Dirk | Koos en Kees, voortaan noem ik jullie door de schitterende… | 6 jun. '26 |
| Lya | Ja dat wordt moeilijk Koos. Benieuwd welke route je… | 4 jun. '26 |
| Dirk | Je zou zo mee op het containerschip kunnen stappen… | 4 jun. '26 |
| Martin | Bekend stekki loopt lekker zo te lezen andiamo | 3 jun. '26 |
| Dirk | Je bent goed bezig Koos, leuk om steeds je verhaal… | 3 jun. '26 |
| Marja | Jemig is niet saai. Fijn dat je de Jan van Gent goed… | 3 jun. '26 |
| Dirk | Vaar veilig Koos, hop naar de Elbe! Helgoland dan… | 3 jun. '26 |
| Dirk | Succes Koos, vaar veilig! Helgoland dan toch wel speciaal… | 3 jun. '26 |
1 2 3 Volgende »


- Dirk: Succes morgen Koos, komt…
- Koos: Euro's verdienen.
- Martin: Jammer van zo'n mooi…
- Koos: Ik hoor net dat ze morgen…
- Dirk: Leuk verhaal en knap he,…
Alle reacties »