Reacties

Reacties 1 - 50 van 101

Naam Reactie Datum
Dirk Succes morgen Koos, komt helemaal goed 👍 22 jun. '26
Koos Euro's verdienen. 22 jun. '26
Martin Jammer van zo'n mooi haventje om het rondom vol… 22 jun. '26
Koos Ik hoor net dat ze morgen om 7.00 uur komen met een… 22 jun. '26
Dirk Leuk verhaal en knap he, walvissen!! 22 jun. '26
Dirk Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten. 22 jun. '26
Monique van der Geest Mooie avonturen weer beleeft Koos, leest lekker weg… 22 jun. '26
Rina Mooie foto’s Koos, bijzondere gebouwen en bruggen,… 19 jun. '26
Jacqueline Hoi Koos, Bah, lijk mij vreselijk al die regen, maar… 17 jun. '26
Werner Vermonden Bij de eerste brug goed naar boven kijken! Daar lopen… 16 jun. '26
Lya Wat een mooie dingen maak je mee Koos. 16 jun. '26
Appie Hey Koos, gaaf die walvissen 16 jun. '26
Marja Niet saai, mooie plaatjes weer👍 16 jun. '26
Koos Annika, leuk je reacties altijd. Die walvissen ga… 16 jun. '26
Annika Dat is leuk zeilen 👍 16 jun. '26
Annika Die walvissen zijn echt prachtig 😍 16 jun. '26
Deen & Janny Mooi gebied Koos. Je ligt daar naast de X yachts fabriek… 15 jun. '26
Hans en karin Mooie verhaal Koos, zeker het weerzien met de oude… 14 jun. '26
Lya Geweldig Koos! 13 jun. '26
Monique van der Geest Heerlijk Koos, op zaterdagochtend jouw belevenissen… 13 jun. '26
Ian Mooi Koos 👌leuk om te volgen 12 jun. '26
Annika Lijkt wel Nederland🤣 11 jun. '26
Lya Wat een leuk plekje! 11 jun. '26
Dirk Weer mooie foto's Koos 👍 Het weer ziet er… 11 jun. '26
Marja Dat ziet er leuk uit 11 jun. '26
Sam van de Ellya Genoeg te zien en mooie vaartochten te maken. Sla… 10 jun. '26
Jacqueline Denemarken lijkt mij een prachtig land, groot gelijk… 10 jun. '26
Martin Mooie plaatjes koos 10 jun. '26
Marja Mooi zeg! 10 jun. '26
Dirk Leuk weeral om te volgen, en toffe foto's Geniet… 10 jun. '26
Gerard Koos, ik heb het van Vesselfinder. Daar staat als… 9 jun. '26
Koos Gérard, wie is de eigenaar van Blue? Zijn ze met… 9 jun. '26
Gerard Koos mooie verhalen hoor. We genieten ervan. Al zo… 9 jun. '26
Koos Ja Dirk, een tweede brug goed gezien en deze is qua… 9 jun. '26
Jacqueline Vind het lezen van je reisverhalen leuk en je plaats… 9 jun. '26
Dirk Bouwen ze daar nu een 2e brug naast? 8 jun. '26
Koos Was inderdaad gezellig maar nu een dode boel. De havenmeester… 8 jun. '26
Eric Een leuke haven om een week of meer verwaaid te liggen… 8 jun. '26
Lya Je doet het geweldig Koos en ik snap dat je Jo mist!… 7 jun. '26
Marja Bijzondere brug mooi! 7 jun. '26
Koos Ik heb contact met die mannen. 6 jun. '26
Hans en karin Koes, goed verzonnen😂 En in Kiel moet je waarschijnlijk… 6 jun. '26
Dirk Koos en Kees, voortaan noem ik jullie door de schitterende… 6 jun. '26
Lya Ja dat wordt moeilijk Koos. Benieuwd welke route je… 4 jun. '26
Dirk Je zou zo mee op het containerschip kunnen stappen… 4 jun. '26
Martin Bekend stekki loopt lekker zo te lezen andiamo 3 jun. '26
Dirk Je bent goed bezig Koos, leuk om steeds je verhaal… 3 jun. '26
Marja Jemig is niet saai. Fijn dat je de Jan van Gent goed… 3 jun. '26
Dirk Vaar veilig Koos, hop naar de Elbe! Helgoland dan… 3 jun. '26
Dirk Succes Koos, vaar veilig! Helgoland dan toch wel speciaal… 3 jun. '26

 1 2 3 Volgende »